Wednesday, January 19, 2011

Zaquan Adha dah nak kawen...!!OHH Tidakk

Inilah desas desus pengkhabaran yang membuatkan hati ramai awek-awek di luar sana menjadi remuk dan berkecai.Dan dibawah ini adalah berita panas yang tiba di ruang mukabuku ku setelah 2 hari aku MC tidak ke opis kilangku.


Tajuk je bunyi macam mereng....haha apela aku dok merepek ni sume angkara cik Zetta or lebihmesra di kenali sebagai bunga cengkih ataupun layari saja http://ohbungacengkih.blogspot.com/. Adaka patottt? dia menuduh ku demam 2 hari tidak ke tempat kerja semata-mata frust terhadap khabar berita ini.Yang paling membuat aku seperti ingin mengSMASH bunga cengkih ini bahawa dia telah mendapat jemputan khas dari sepupu rozita che wann...INI TIDAKK ADILL!!! aku kan kekasih lamanya tapi tiada sebarang jemputan pun hahahhaha (acah jer) sapalah aku Zaquan pun belum tentu kenai haku hahaha.Ayu Radhah saya meminati lakonan kamu yer hehe..So sapa-sapa di luar sana belum mengenali Zaquan Adha ini lah profile dan juga gambaq-gambaq yg telah membuat ku jatuh cinta pada rambutnya......hahaha hanya pada rambutnya...hensem bangat dong!!


Mohd Zaquan Adha Abdul Radzak
August 3, 1987 (age 23)
Malaysia Striker

Sebenarnya bukannya minat sangat pun tapi biasalah buat cuci-cuci mata sahaja.Ni plak gambo kembarnya Aidil Zafuan & pemain yang aku minat sangat berasal dari kedah anak pesilat tu.



Last but not least,hahaha ceq tak minat sangat pon kat si Zaquan ni.saja-saja je post untuk mengupdate blog.Maklumlah dah lama sangat tak update.Saja-saja suruh korang cuci mata terutama cik BUNGA CENGKIH
"gue tau lu mesti ushar blog gue punya hahaha"

"gue minat sangat kat mamat yang dok sebelah zaquan tu op coz gue tau lu mesti gelak sakan"
Yang tulah peminat i silap ,i peminat dia khyrill muhymeenn bek tengah kedah & malaysia sekali.I dah lama ushar mamat ni since 2007 kot.Huh lama tu....dulu dapat keje gomen dekat-dekat stadium darul aman takmau padan muka....kalu tak mana tau jodoh dok ushar petang-petang sangkut kat gue tak ke namanya jodoh tu hahahhaha.berangan je lebey.....last selamat pengantin baru buat Zaquan Adha dari yunatie

3 comments:

  1. alamak...tajuk lu mmg sentappp bebbbb....relax r msih byk lg player2 len..wakakaka...tp siapakah khyrill muhymeenn????jeng3X...kene terjah nih..!!

    ReplyDelete
  2. hahaha...cari je yg baru...kn ramai lg...

    ReplyDelete